תוכנה לניהול ציי רכב

תוכנה לניהול לציי רכב מספקת יתרונות רבים. התוכנה מותאמת לשימוש בסביבת העבודה המודרנית, מסייעת לתפעול שוטף של צי הרכב, ומספקת יישומים ידידותיים לייעול עבודת המנהל

יתרונות השימוש בתוכנת הניהול אינם מסתכמים בסיוע לתפעול שוטף של צי הרכב, התוכנה תורמת לחיסכון בתפעול השוטף של צי הרכבים.

למידע נוסף לגבי תכונה לניהול ציי רכב, פנו אלינו לטלפון 09-766-2733 נשמח לשוחח.

תוכנה לניהול ציי רכב – חובה להצטייד!

בניהול צי רכב ישנם מספר נתונים שעל כל ארגון לעקוב אחריהם, החל מעלויות תפעול הקשורות לכל כלי רכב, המשך בבחינת מידת השימוש ברכב, ועד למעקב וניהול כרטיס נהג והיסטוריית שימוש. כמות הנתונים המחייבת מעקב עלולה להוביל לבלבול ולאיבוד שליטה כאשר ניהול צי רכב מתבצע באופן ידני, בפרט בארגונים עם ציי רכב בהיקפים גדולים.

על מנת לייעל את ניהול צי הרכב, ישנם מספר תוכנות לניהול ציי רכב, תוכנה לניהול ציי רכב מאפשרת גישה מיידית לנתונים הנדרשים לשם קבלת החלטות מבוססות מידע, ומסייעת לתפעול צי הרכבים באופן יעיל וחסכוני.

לא סתם תוכנת ניהול – גם תוכנת ייעול

בין אם תרצו לנהל את סך הוצאות התפעול באופן אפקטיבי יותר, לעקוב במדויק אחר צורכי צי הרכב והשימוש בו, או לקבל תמונה רוחבית של כל הביטוחים/רישיונות הרכבים/כרטיסי הנהגים – תוכנה לניהול ציי רכב שנספק לכם, תנגיש אתכם לכל פילוחי המידע בלחיצת כפתור.

בסיס הנתונים המנוהל ע”י התוכנה יאפשר לכם לשמור כמות מידע עצומה. מכיוון שהתוכנה פותחה לעבודה בסביבת WEB, היא תומכת בעבודה בסביבת האינטרנט והאינטראנט. כך תוכלו לגשת ולשלוף את המידע הרצוי בזמן אמת מכל מחשב המחובר לשרת הארגוני.

התוכנה מסייעת לעקוב ולעזור בקליטת הנתונים מחברות הדלק והעברתם להנהלת חשבונות. כמו כן, ניתן להפיק בעזרתה דוחות צריכה לכל רכב – מה שמאפשר מעקב יסודי וקבלת החלטות מהירה לצורך ניהול יעיל יותר של תצרוכת הדלק. דוחות אלו יציגו תמונה ברורה על התנהגות נהגים בנושא צריכת הדלק, יתריעו על חריגות, ובכך יסייעו למנהל צי הרכב להתמקד בנושאים הרלוונטיים לבדיקה ולייעול.

תוכנה לניהול ציי רכב – כלי לחיסכון בעלויות

התוכנה החכמה מסייעת לחסוך לא רק בהוצאות הדלק אלא בכל הוצאות הארגון. ניתן באמצעותה לחשב את העלויות המדויקות לגבי כל רכב בצי, לדוגמה הוצאות בגין טיפולים תקופתיים, ביטוחים ורישיונות. ניהול הוצאות הרכב כולל גם הפקת הזמנות לספקים, קליטת חשבוניות וניהול הסכמי מסגרת.

עם מבט רוחבי כזה שמספק תמונה מלאה, ועם יכולת מעקב אחר ההוצאות המצטברות לכל רכב בכל זמן נתון – מנהל צי הרכב יכול להסיק מסקנות באופן מיידי ולפעול בהתאם. מידע מסוג זה יוביל להערכה מדויקת לגבי הרכבים היעילים ביותר בחתך עלות מול תועלת, ולזיהוי תחומים בהם ניתן לשפר את הניהול ולחסוך בהוצאות.

יישומים לייעול עבודת הניהול

יתרונות השימוש בתוכנת הניהול אינם מסתכמים בסיוע לחיסכון בתפעול השוטף של צי הרכב. התוכנה מותאמת לשימוש בסביבת העבודה המודרנית, ומספקת מספר יישומים ידידותיים לייעול עבודת המנהל, כגון:

  • ניהול יומן פעילות שוטף של כל רכב והנהגים שנהגו בו, וניהול כרטיס נהג והרכבים בהם נהג.
  • הגדרה אישית של מסכי המערכת בהתאם לצרכים הספציפיים של הארגון.
  • אפיון אישי של מערכת התראות והודעות אוטומטית.
  • מחולל דוחות ידידותי למשתמש, המאפשר הפקת דוחות בפילוח אישי.
  • התממשקות למערכות מחשוב נוספות בארגון כגון רכש, מלאי וכספים.
  • עבודה מרחוק באמצעות אפליקציה ל-Smartphone .
  • קליטת חיובים מכביש 6 ושירות שטיפומט על גבי ממשקים ייעודיים.
  • ניהול כרטיסי נהג אישיים למעקב אחר רישוי, דוחות תנועה ותאונות.

הגיע הזמן לנוע לתוכנה חדשנית – אל תישארו מאחור!

למידע נוסף לגבי תכונה לניהול ציי רכב, פנו אלינו לטלפון 09-766-2733 נשמח לשוחח.

תוכנה לניהול ציי רכב

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים שקשורים למאמר שקראתם "תוכנה לניהול ציי רכב":

האם מותר לנהוג עם עין אחת
שאלות ותשובות דיני תעבורה לופו ציי רכב

האם מותר לנהוג עם עין אחת?

בפתח סוגיה מורכבת זו נחדד כי, מקרה בו מתעוררת לנהג בעיית ראיה אשר יכולה להטיל ספק בכשירות עולה נהיגה, נדרש

להמשך קריאה »

לחיפוש מאמרים ומידע נוסף: