קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי

הדור הבא של קציני בטיחות בתעבורה

חברת לופו ניהול ציי רכב ומערך קציני בטיחות בתעבורה ברחבי הארץ, גאה להציג בפניכם את המילה האחרונה, והטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום קצין בטיחות בתעבורה – קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי.

לאחר שנים של מחקר ולמידה מעמיקה של תחום קציני בטיחות בתעבורה, פיתחנו אפליקציה חדשנית ומתוחכמת לניהול קריאות שירות של קצין בטיחות בתעבורה.

פיצ`ר חדש זה הינו שירות פרימיום ובבלעדיות חברת לופו, כחלק משיפור מערך השירות של החברה, ולניהול ציי רכב יעיל יותר של חברות.

להזמנת שירותי קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי צרו עמנו קשר בטלפון 052-5000-850, ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

חובת העסקת קצין בטיחות בתעבורה

עפ”י חלק י` של תקנות התעבורה, חלה חובה של העסקת קצין בטיחות בתעבורה עבור חברות שבבעלותן צי רכבים המונה מעל 40 כלי רכב פרטיים.

קצין בטיחות בתעבורה – פרופיל

קצין בטיחות בתעבורה הינו אזרח מדינת ישראל שעבר הכשרה מקצועית על פי הגדרתו של משרד התחבורה, הכולל לימודי קורס קצין בטיחות בתעבורה, סיום בחינות משרד התחבורה בהצלחה, וקבלת הסמכה ממשרד התחבורה לשמש כקצין בטיחות בתעבורה בישראל.

תפקידיו של קצין בטיחות בתעבורה הינה רבים, בעלי אחריות כבדה, ועל כן נעלים מאוד. קצין בטיחות בתעבורה אחראי על ניהול ופיקוח תחום בטיחות כלי הרכב ותקינותם, הדרכת נהגים, קביעת סדרי בטיחות, חקירת תאונות של רכבי חברה והסקת מסקנות למניעתן בעתיד, ועוד.

מיהו קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי

קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי הינו למעשה קצין בטיחות בתעבורה או צוות קציני בטיחות בתעבורה מקצועי, מוסמך ובכיר עובדי חברת לופו ניהול ציי רכב, שאליו מתנקזים כלל קריאות השירות הנשלחים דרך האפליקציה על ידי המשתמש.

הצוות בוחן בקפידה כל קריאת שירות המתקבלת דרך האפליקציה בזמן אמת, ומטפל בבקשה ביעילות, במהירות, ובמיומנות. האפליקציה יודעת להפנות את הפניות

ניהול ציי רכב וירטואלי מעולם לא היה פשוט יותר. כעת תוכלו לנהל את צי הרכבים שלכם באופן וירטואלי בעזרת האפליקציה החדשנית של חברת לופו. לא צריך יותר להקפיד לפנות לקצין בטיחות בתעבורה שלך בשעות הפעילות.

אל קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי של חברת לופו ניהול ציי רכב, ניתן לפנות בכל עת ובכל שעה משעות היממה, כך שאם נוח לכם יותר לפנות אל קצין בטיחות בתעבורה לאחר שאתם משכיבים את הילדים לישון, זה בהחלט אפשרי.

קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי

ניהול ציי רכב וירטואלי – כיצד זה עובד?

האפליקציה נבנתה בצורה אינטואיטיבית במיוחד בכדי שגם המשתמש הפשוט ביותר ידע לתפעל בקלילות, וללא צורך ללומדה. האפליקציה מתאימה לכל פלטפורמות הסמארטפונים, והמחשבים.

כמו-כן, הרבה מחשבה הושקעה בעיצוב המודרני והמהוקצע של האפליקציה, ובפונקציונאליות שלה.

דרך האפליקציה ניתן לבצע פעולות רבות, החל מפתיחת קריאת שירות לקצין בטיחות בתעבורה וירטואלי בנושאים השונים, הורדת טפסים, וכלה בטיפים, שליחת תלונות, ועוד.

לאחר הזנת פרטי ההתחברות הכוללים שם משתמש וסיסמא, יפתח מסך הקטגוריות הראשיות שם ניתן לבחור את הקטגוריה העונה לצרכיכם. לאחר בחירתכם בקטגוריה הראשית המתאימה, יפתח בפניכם מסך עם תתי הקטגוריות המתאימות בכדי למקד יותר את פתיחת בקשת השירות שלכם.

במסך השלישי שיפתח, שם תוכלו להזין את בקשתכם, לצרף מסמכים נלווים, טפסים, ואף קיימת אופציה להעלות תמונות המתארות המצב נשוא הבקשה.

לאחר שליחת הבקשה תתקבל למכשירכם הודעת SMS, בדבר אישור פתיחת קריאת השירות, ועל כל עדכון בסטטוס הטיפול בבקשתכם יתקבל SMS עם הסטטוס החדש.

בנוסף, לשם היעילות ועל מנת לקצר הליכים, האפליקציה יודעת להפנות את הפניות באופן אוטומטי לגורמים המטפלים בחברות הליסינג, תוך השארת קצין הבטיחות הוירטואלי בתוך התמונה כל הזמן.

קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי

קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי – אבטחת מידע ומדיניות הפרטיות

האפליקציה נבנתה תוך הקפדה מחמירה על כל נהלי מדיניות הפרטיות ותוך שימוש באמצעי אבטחה טכנולוגיים מתקדמים על פי התקנים המקובלים.

כל המידע המוזן לאפליקציה נשמר במאגרי מידע הרשומים אצל רשם מאגרי המידע למטרות שירותים אלו, ויעובד רק בהתאם להוראות החוק, ולפי הסכמת המשתמש בעת השימוש באפליקציה עפ”י המפורט בתקנון מדיניות הפרטיות המופיע בתחתית האתר.

יצוין כי לא חלה חובה על המשתמש למסור כל מידע, ומסירתו הינה הזכות הבלעדית של המשתמש. עם זאת, אי מסירת מידע החיוני לפעילות האפליקציה, תביא לאי יכולת ניצול חלקים מהאפליקציה ו/או משירותים מסוימים אותה היא מספקת, המיועדים לשיפור חווית המשתמש.

לפרטים נוספים, אנא צרו עמנו קשר בטלפון 052-5000-850 או מלאו את טופס צור קשר באתר, נשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים שקשורים למאמר שקראתם "קצין בטיחות בתעבורה וירטואלי":

טיפ בטיחות לפורים 2022
טיפים

טיפ בטיחות לפורים 2022

להלן מס’ הנחיות בטיחות לקראת חג הפורים הבא עלינו לטובה המדרכות וגם הכבישים עמוסים בפורים. לכן עלינו לגלות ערנות ולשמור

להמשך קריאה »

לחיפוש מאמרים ומידע נוסף: