התאמת קצין בטיחות בתעבורה לחברות הייטק וסביבה ממוחשבת

הקשר בין תחום התמחותו של קצין בטיחות בתעבורה אל החברה בה הוא מוצב חשובה לאין ערוך לצורך ניהול מקצועי ויעיל של צי הרכב של החברה

חשיבותה של התאמת קצין בטיחות בתעבורה לחברות הייטק וסביבה ממוחשבת

מתוך אמונה בחשיבות זו, חברת לופו ניהול ציי רכב שמה דגש רב על “השידוך” בין קצין בטיחות בתעבורה לחברה או ארגון זה או אחר, ותבצע את ההתאמה המושלמת ביותר המשרתת בצורה מיטבית את האינטרסים של החברה הנתונה.

אם גם אתם בעלי החברה מאמינים בחשיבות קורלציה זו, הגעתם לחברת ניהול ציי רכב הנכונה. לבחינת קצין הבטיחות המתאים ביותר עבור חברתכם, צרו עמנו קשר בטלפון 09-766-2733, ונשמח לעמוד לשירותכם.

רוב רובם המוחלט של החברות הזקוקות לשירותי קצין בטיחות בתעבורה, וניהול ציי רכב, הינן חברות המקיימות את התנאים הבסיסיים של סביבה ממוחשבת.

על כן, ישנה חשיבות שקצין בטיחות בתעבורה המיועד לחברה מסוג זה יהיה בעל כישורים המעידים על יכולתו להתמודד בעבודה עם סביבה ממוחשבת, ובדגש על התמחות בניהול ציי רכב בנקודות ההשקה עם התחום בה עוסקת החברה.

בחברות ההייטק למשל, ניהול ציי רכב הוא שירות נפוץ מאוד. כחלק מחבילת ההטבות המוצעת למועמדים למשרות הייטק כאילו או אחרות, מוצעת להם האפשרות של חכירת רכב חברה.

חברות המנהלות צי רכב הכולל מעל 40 כלי רכב פרטיים, מחויבת על פי חוק בהעסקת קצין בטיחות בתעבורה.

תהליכי מיון וסינון להתאמת קצין בטיחות מתאים לחברות הייטק וסביבה ממוחשבת

העסקת קצין בטיחות בתעבורה, דורשת לוגיסטיקה לא פשוטה הכוללת הפעלה של חטיבת משאבי אנוש, תהליך מיונים ארוך, חיבורי מבחנים, סינון מועמדים עד למציאת העובד המתאים ביותר למשרה, ואחרי כל זה, אין ערובה לכך שקצין בטיחות בתעבורה הנבחר הוא באמת זה שישרת את האינטרסים של החברה על הצד הטוב ביותר.

היתרון בשכירת שירותי קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ, היא ההתמחות הסקטוריאלית. חברת חיצונית שכל מהותה ומרצה מושקע בהכשרה, וגיוס קציני בטיחות בתעבורה, תחסוך לכם את כל הלוגיסטיקה המפרכת, תוך חיסכון של זמן ומשאבים מיותרים של משאבי אנוש, תהליכי גיוס, מיון ומבחנים, ומעבר לכך תמצא את המועמד עם ההתאמה הגבוהה ביותר לתחום בו עוסקת החברה.

גם לאחר הטמעת קצין בטיחות בתעבורה בחברתכם, חברת לופו ממשיכה לבקר את עבודתו של קצין הבטיחות בתעבורה ומלווה אותו ואתכם בתקופות סבוכות כגון הקמת המסד נתונים, הכנת טפסי חתימה, הקמת נהלי רכב חברה, סיוע בהסכמי ליסינג וכו’.

השידוך שאנו נבצע בין תחום התמחות החברה, ולבין קצין בטיחות בתעבורה מתאים לה, יתרום לקשר פורה, מקצועי ומבין יותר, ולכן להתנהלות חלקה יותר של כל תחום ניהול צי רכבי החברה.

לשכירת שירותי קצין בטיחות בתעבורה בהתאמה אישית.
התקשרו לחברת לופו בטלפון 052-5000-850, ונשמח לעמוד לשירותכם.

אמנת שירות - לופו ניהול ציי רכב

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים שקשורים למאמר שקראתם "התאמת קצין בטיחות בתעבורה לחברות הייטק וסביבה ממוחשבת":

לחיפוש מאמרים ומידע נוסף: