דרושים קצין בטיחות בתעבורה הייטק

לופו ניהול ציי רכב – התמחות בהשמת קציני בטיחות בתעבורה בחברות הייטק

חובת העסקת קצין בטיחות בתעבורה מוגדרת בחוק לפי מספר הרכבים, אך חברות רבות בענף “הייטק” בוחרות להעסיק קצין בטיחות בתעבורה גם כאשר מבנה והיקף צי הרכב שלהן אינו מחייב אותן לעשות כן.

מצוקת כוח האדם הקיימת באופן תמידי בענף ההייטק והיותו של צי הרכב חלק ממערכת ההטבות המניעה את העובד להעדיף חברה אחת על רעותה הביאה לכך שחברות הייטק מייחסות את סוגיית ניהול צי הרכב ושירותי קצין הבטיחות בתעבורה הנלווים לכך כחלק בלתי נפרד ממערך ההטבות לעובדים.

חברת לופו ניהול ציי רכב בעלת ניסיון רב באיתור, מיון וגיוס קציני בטיחות בתעבורה למתן שירותי ניהול ציי רכב מותאמים לחברות הייטק.

לפרטים נוספים התקשרו 09-766-2733 או מלאו את הטופס בצור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

קציני בטיחות בתעבורה העובדים בחברות הייטק חייבים להיות רגישים לנושא השירות, להיות בעלי תודעת שירות גבוהה ולהבין כי השירות שלהם הוא (לרוב חלק מ) הטבה לעובד וכך להתייחס לזאת.

קצין הבטיחות בתעבורה מספק לעובדי חברת הייטק שירות מקצה לקצה, החל במסירת הרכב, הדרכות, טיפול שותף ומענה חירום לפי הצורך.

וכן איש הקשר בין העובדים לחברות הליסינג המספקות מענה בנושא תחזוקת הרכב.

דרושים קצין בטיחות בתעבורה הייטק

הכישורים הדרושים מקצין בטיחות בתעבורה הייטק

בחלק מחברות הייטק לא תדרשו לכישורים נוספים מעבר לכישורים סטנדרטיים הדרושים לתפקיד קצין בטיחות בתעבורה, אך בחלק מהחברות יתכן ויהיו דרושים נוספות, בין הדרישות אותם אנו מקבלים:

  • שליטה בסביבת מחשב, אופיס ואינטרנט – חברות הייטק פועלות בסביבה טכנולוגית ממוחשבת, תוכנות ניהול, דוחות, ותוכניות תקציביות על בסיס מסדי נתונים ממוחשבים.
    לכן בחברות הייטק שאנחנו מספקים להם שירותי קצין בטיחות בתעבורה,חלק מהעבודה מתבצעת מול מחשב. נדרשת שליטה טובה ומיומנות בעבודה יומיומית מול מחשב. החל מתקשורת עם העובדים, ההנהלה והספקים וכן הקמה וניהול מסד נתונים עדכני ממוחשב על הרכבים, הנהגים הספקים וכו’.
  • שליטה בשפה האנגלית, הרמה משתנה מחברה לחברה אך התקשורת הפנים ארגונית בחברות הייטק מקומיות וגלובליות היא לרוב באנגלית (לעיתים מול הנהלה וגורמי חברה נוספים שמרכזם בחו”ל). כאשר ההתנהלות הפנים ארגונית נעשית בשפה האנגלית נדרש מקצין בטיחות בתעבורה יכולת תקשורת בשפה האנגלית.

האם כל קצין בטיחות בתעבורה מתאים לעבוד בחברת הייטק?

מעבר לדברים שפורטו לגבי הצורך בגישה שירותית, נדרשת התאמה לעבודה על פי לוח הזמנים האופייני לחברות הייטק, לא לכל אדם (לאו דווקא קציני בטיחות בתעבורה) מתאימה הדרישה להתחיל לעבוד מאוחר ולעיתים אף לסיים מאוחר.

שעות העבודה בהייטק גמישות אך לרב אינן מתחילות בשעות מוקדמות, כך שעל מנהל צי הרכב להיות זמין גם הוא רק משעות הבוקר המאוחרות יותר.

יחד עם זאת, על פי רוב, קציני בטיחות מעוניינים מאוד בעבודה בחברות הייטק, בה סביבת העבודה מאוד נוחה ונעימה, ועל פי רוב משופעת בתנאים פיזיים ואווירה מאוד מפנקת ומזמינה לכל עובדיה.

חברות הייטק הן מקום עבודה פופולרי ומבוקש גם בקרב מחפשי תעסוקה לתפקיד קצין בטיחות בתעבורה לכן קל יותר למצוא מועמד אשר מעוניין לנהל צי רכב של חברת הייטק מאשר לנהל צי של רכבי משאיות ו/או אוטובוסים.

מימון שירותי קצין בטיחות בתעבורה עבור מרבית חברות ההייטק ועלויות ניהול צי הרכב היא הוצאה שולית ביחס לתקציב וההשקעות של החברה בתנאי השירות של עובדיה (הנהגים), לכן העסקת קצין בטיחות בתעבורה כדאית כלכלית, והעלויות הנלוות להעסקת קצין בטיחות בתעבורה אינה מהווה מכשול.

חברת לופו ניהול ציי רכב בעלת ניסיון רב באיתור, מיון וגיוס קציני בטיחות בתעבורה למתן שירותי ניהול ציי רכב מותאמים לחברות הייטק.

ניתן למנות קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ לחברת הייטק משרה חלקית או מלאה התואמת את גודל צי הרכב של החברה.

בתהליך מינוי קצין בטיחות בתעבורה לניהול צי רכב של חברות הייטק (כמו גם חברות נוספות בעלי מאפייני תעסוקה דומים) שבו צי הרכב הוא חלק מתנאי השירות של עובדי החברה.

אנו מקדישים תשומת לב יתרה בתהליך המיון וההתאמת של קצין בטיחות בתעבורה למאפיינים והדרישות של חברות ההייטק.

לפרטים נוספים התקשרו 09-766-2733 או מלאו את הטופס בצור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים שקשורים למאמר שקראתם "דרושים קצין בטיחות בתעבורה הייטק":

לחיפוש מאמרים ומידע נוסף: