קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ VS השמה

דרוש קצין בטיחות בתעבורה לארגון שלכם? לופו ניהול ציי רכב מתמחה בשירותי קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ או בהשמה (בהעסקה ישירה) כעובד חברה. לכל אחת מהאפשרויות יתרונות משלה.

אם אתם מתלבטים בין גיוס קצין בטיחות בתעבורה בכוחות עצמכם או לעבוד מול חברת השמה חיצונית המתמחה בגיוס קציני בטיחות בתעבורה, ריכזנו עבורכם מידעים משמעותיים שאולי יעניינו אתכם ויספקו לכם נקודות חשובות למחשבה. וגם, למה דווקא לופו?

לפניכם מספר יתרונות להתקשרות עם חברה המספקת שירותי השמת קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ או בהעסקה ישירה.

מאגר קציני בטיחות זמין

חברה המתמחה בהשמת קציני בטיחות בתעבורה מחזיקה מאגר מועמדים שעברו מבחנים ובדיקות התאמה.

לדעת לשאול את השאלות הנכונות

חברה המתמחה בשירותי קצין בטיחות בתעבורה תדע לשאול את השאלות הנכונות על מנת להתאים את העובד לדרישות מקום העבודה.

תהליך גיוס של עובדים בחברות וארגונים רבים כולל מספר ראיונות. מקובל כי התהליך יכלול ראיון מול איש מקצוע בכיר בתחום התעסוקה המיועד. בעל תפקיד אשר אמון על הערכה ומדידה של רמת התמחותו של המועמד.

דווקא בנושא צי הרכבים, שאחזקתו היא אחת ההוצאות הגדולות של החברה, הגורם הבכיר בתחום הוא קצין הבטיחות בתעבורה אותו נרצה לגייס, ולא קיים בעל תפקיד אשר יכול לעמוד על איכותו המקצועית והתאמתו של מועמד לארגון.

חברה המתמחה בשירותי קצין בטיחות בתעבורה יודעת לבחון ולהעריך את איכותו של קצין הבטיחות בתעבורה המיועד.

קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ VS השמה

ולמה דווקא בלופו?

בלופו מאגר קציני בטיחות בתעבורה מקצועיים, שעברו ראיונות, מבחני השמה ומיון ונמצאו כשירים.
בנוסף לכך אנו מספקים לחברות את כל המעטפת המקצועית הנדרשת ללווי בתהליך גיוס והשמת מועמדים הן במיקור חוץ והן השמה בהעסקה ישירה כעובדי חברה.

בלופו תוכלו למצוא את קצין הבטיחות שמתאים לצרכים הייחודיים שלכם בדיוק. בין הדרישות שאנו מקבלים, שליטה בשפה האנגלית, שליטה במחשבים, שליטה באינטרנט, יכולת הפקת דוחות ממוחשבים, יכולת בניית תקציב, מוכנות לעבודה בכל סניפי החברה ברחבי הארץ ועוד.

כמו כן אנו מאפשרים לחברות לקבל עובד במיקור חוץ ולאחר מכן לעבור להעסקה ישירה לפי הצורך (על פי החוזה והתמורה המקובלת עבור השמה).

השוואה בין מיקור חוץ להשמה:

  1. היקף משרה
    1. מיקור חוץ – היקף המשרה הינה גמישה ודינמית על פי שינויים בצרכי החברה ודרישות החוק. לעיתים חברה מוסיפים רכבים ויש צורך להגדיל את היקף המשרה ולעיתים חברה גורעת רכבים ויש צורך להקטין את היקף המשרה. במקרים רבים הצורך נובע ממחסור בתקן (בעיקר בחברות בינלאומיות) אשר בהתקשרות חוזים פוטר את הארגון מהוספת תקן של עובד והשירות נכנס כהסכם שירות שמוכר חשבונאית כהוצאה מוכרת.
    2. השמה בהעסקה ישירה – יש קושי מובנה בגיוס קצין בטיחות בתעבורה במשרה חלקית, שהרי רוב רובם של העובדים מעוניינים לעבוד במשרה מלאה, ובהמשך כל שינוי בהיקף המשרה מחייב פתיחת הסכם עבודה, פיטורי עובד ו/או גיוס עובד נוסף.
  2. מעטפת מקצועית
    1. במיקור חוץ – חברת השמה מספקת מעטפת תמיכה ופיקוח-על, בסוגיות הנוגעות לצי הרכב ולאיכות השירות הניתן על ידי קצין הבטיחות בתעבורה, הן בנושאים שוטפים והן בנושאים אסטרטגיים (חוזים מול ספקים וכו’).
    2. השמה בהעסקה ישירה – כעובד חברה קצין הבטיחות שייך למערכת כוח האדם של החברה ולאחר תהליך הגיוס אין על העובד פיקוח מקצועי, הן בנושאים השוטפים והן בנושאים אסטרטגיים.
  3. יחסי עובד מעביד
    1. במיקור חוץ – קצין הבטיחות בתעבורה הוא עובד חברת ההשמה ולא מתקיימים יחסי עובד מעביד בינו לבין הארגון.
    2. השמה בהעסקה ישירה – קצין הבטיחות בתעבורה הוא עובד הארגון, מתקיימים יחסי עובד מעביד מלאים על כל המשתמע מכך.
  4. שירות רציף ומינוי ממלא מקום
    1. במיקור חוץ – במידה וקצין הבטיחות נעדר מכל סיבה שהיא כגון יציאה למילואים, מחלה וכו’. חברת ההשמה ממנה מחליף.
    2. השמה בהעסקה ישירה – במידה וקצין הבטיחות נעדר מכל סיבה שהיא כגון יציאה למילואים, מחלה וכו’. החברה נשארת ללא מענה או בחוסר.
  5. תחלופת קצין בטיחות בתעבורה
    1. במיקור חוץ – כאשר מתגלים קשיים או חוסר התאמה בין החברה המעסיקה לבין קצין הבטיחות בתעבורה, ויש צורך בהחלפתו, חברת ההשמה נושאת באחריות להחלפתו ובעלויות הכרוכות בכך.
    2. השמה בהעסקה ישירה – כאשר מתגלים קשיים או חוסר התאמה בין החברה המעסיקה לבין קצין הבטיחות בתעבורה, ויש צורך בהחלפתו, החברה נדרשת בפיטורי העובד וגיוס עובד חדש, תהליך שלעיתים כרוך בזמן ובמשאבים רבים ואף משאירה את החברה חשופים משפטית לתקופה ביניים ללא קצין בטיחות בתעבורה בכתב מינוי.
    3. רצף תעסוקתי (יתרון בעיקר לקציני בטיחות בתעבורה)
      1. במיקור חוץ – הפסקת עבודתו של קצין הבטיחות בתעבורה והחלפתו בשל רילוקיישן (שינוי מיקום גיאוגרפי) ו/או בשל חוסר התאמה, אינו קוטע את הרצף התעסוקתי של קצין הבטיחות בתעבורה.
      2. השמה בהעסקה ישירה – כאשר קצין הבטיחות בתעבורה הוא עובד הארגון, הפסקת עבודתו מכל סיבה שהיא, משמעותה לעובד, הפסקת הרצף התעסוקתי, המשמעות לחברה, נטל כספי הכרוך בהפסקת העסקה של עובד החברה.

חשוב לדעת

במקרה של החלפת קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ, לופו תלווה ותפקח על תהליך העברת התפקיד כולל שמירה על העברת המידע ובמידת הצורך נושאת בהוצאות העסקה בעת החפיפה המקצועית.

לפרטים נוספים התקשרו לטלפון 09-766-2733 או מלאו את הטופס בצור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים שקשורים למאמר שקראתם "קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ VS השמה":

טופס קבלת רכב חברה
טיפים

טופס קבלת רכב חברה

טופס עדכני לקבלת רכב חברה לפניכם טופס עם כל הסעיפים, השאלות והמידע שאתם (קציני הבטיחות בתעבורה) צריכים לקחת בזמן מסירת

להמשך קריאה »

לחיפוש מאמרים ומידע נוסף: