שימוש במערכת סמארטצי כמענה ללקוח וככלי מדידה והשוואה לקצין בטיחות בתעבורה

כלי מדידה לקצין בטיחות בתעבורה טכנולוגיה מתקדמת ניהול ציי רכב

הערך המוסף בשכירת שירותיה של חברת לופו ניהול ציי רכב, הוא ראשית עובדת היותה חברת ניהול ציי רכב במיקור חוץ בלתי תלויה, ולכן אובייקטיבית יותר, מנוסה יותר, ומקצועית יותר מאשר קצין בטיחות בתעבורה במיקור פנים.

ערך מוסף נוסף הוא כמובן מערכת הקריאות שירות החכמה – מערכת סמארטצי. כלי טכנולוגי זה משנה את כללי המשחק ומגדיר מחדש את תחום ניהול ציי רכב.

מהי מערכת סמארטצי?

מערכת סמארטצי הינה מערכת קריאות שירות חכמה, המהווה מאגר ידע מקיף עבור תחום ניהול ציי רכב, זהו כלי בעל ערך רב עבור קציני בטיחות בתעבורה והנהגים כאחד.

המערכת מובנית בצורת קטגוריות, ותתי קטגוריות, כאשר בכל תת קטגוריה קיים מידע מקיף עבור תחום מוגדר, והוראות מסודרות לגבי ביצוע פעולה כזאת או אחרת, החל מתפעול אירוע בעת תאונה ועד להורדת טפסים.

בתהליך בניית מערכת סמארטצי לקחו חלק קציני בטיחות בתעבורה, מנהלי תחבורה, ושאר אנשי מקצוע מתחום הרכב, אשר ערכו מחקר לגבי הצרכים, וההרגלים השונים של נהגים, ובהתאם, הטמיעו את כל הממצאים במערכת אחת חכמה שיודעת לחשוף בפני הנהג את כל המידע החיוני לאירוע נתון אותו הוא חווה ללא צורך בפנייה ישירה לקצין בטיחות בתעבורה, קצין הבטיחות מקבל את המידע אונליין ועושה שימוש על פי הצורך.

עם מערכת ידע וניהול חכמה כמו סמארטצי, כלל שירותי קצין בטיחות בתעבורה מעולם לא היו איכותיים ומקצועיים יותר.

מערכת סמארטצי מסוגלת לייצר דו”חות עבור קצין הבטיחות, אשר מהווים כלי מדידה חשוב לצורך התייעלות, והתמודדות עתידית טובה יותר מול קהל הנהגים השונים.

למה מסוגלת מערכת סמארטצי?

לתת מידע כיצד לפעול במקרה של מעורבות בתאונת דרכים, כולל הורדת טפסים מתאימים, ואפשרות העלאת תמונות למערכת עבור קצין הבטיחות.

המערכת תספר לכם כיצד עליכם לפעול במקרה של תקלות ברכב כגון, הרכב לא מניע, יש פנצ’ר בגלגל, פרצו לכם לרכב.

כמו-כן, דרך המערכת ניתן לבצע תיאום של טיפולים לרכב, קביעת טסטים, ומידע כללי נוסף ורב כגון מידע על תחנות שירות לטיפול בהתקני תדלוק, תחנות שטיפה מורשות, בקשה לתו נכה, ושאר מידע חיוני שיסייע במתן פתרונות בזמן אמת.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? צרו עמנו קשר והתחילו עידן חדש בחברתכם של ניהול חכם של ציי רכב.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים שקשורים למאמר שקראתם "שימוש במערכת סמארטצי כמענה ללקוח וככלי מדידה והשוואה לקצין בטיחות בתעבורה":

חניה נכונה
טיפים

חניה נכונה

מהי חניה? חניה – העמדת רכב לזמן כלשהו שלא לשם העלאת אנשים או הורדתם, ללא הפסקות, ושלא לצורך פריקת מטען

להמשך קריאה »

לחיפוש מאמרים ומידע נוסף: