ניהול ציי רכב בסביבת Paperless

למרות האנטגוניזם התמידי הקיים בין טכנולוגיה לאיכות הסביבה, חברת לופו ניהול צי רכב, מאמינה כי טכנולוגיה ואיכות הסביבה יכולים בהחלט לחיות בהרמוניה משותפת

ניהול ציי רכב בסביבת Paperless בחברות וארגונים

לופו ניהול ציי רכב ושירותי קצין בטיחות בתעבורה, עושה שימוש בטכנולוגיה, אשר הופכת את סביבת העבודה של ניהול צי רכב לסביבת Paperless, החוסכת בהוצאות נייר, חוסכת מקום במשרד עבור תיוק הנייר לקלסרים, ושומרת על איכות הסביבה, ויותר עצים ביער.

אם גם אתם מאמינים בניהול צי רכב בסביבת Paperless, צרו עמנו קשר בטלפון 09-766-2733, ונשמח לטפח קשר פורה ומלא שיתוף פעולה עם חברתכם.

באמצעות שימוש תוכנה לניהול ציי רכב, כל כללי המשחק המוכרים בניהול ציי רכב משתנים, ותופסים מימד חדש של התייעלות בניהול ציי רכב, מזעור אחוז טעויות השואף לאפס, וחיסכון משמעותי בעלויות והוצאות תפעוליות כגון, נייר, דיו או טונר למדפסת וכדומה.

באמצעות התוכנה לניהול ציי רכב של חברת לופו, נהגי החברה יוכלו ליהנות מאינספור הטבות, שלא היו קיימות עד כה (לפחות לא בצורה מלאה) בניהול ציי רכב ידני. ראשית, התוכנה מקנה חיסכון עצום בזמן.

לא צריך לספר כי כל ההתנהלות הביורוקרטיות מול הגופים השונים כגון חברות ביטוח, שמאי רכב גוררת אחריה הרבה ניירת, ובעקבות כך סחבת. דיווח על תאונה באמצעות התוכנה מאפשרת חיסכון משמעותי בזמן, והבטחה כי הפנייה תישמר במערכת ולא תלך לאיבוד כבדרך נטייתה של כל ניירת.

יתרונות נוספים לניהול ציי רכב בסביבת Paperless

יתרון נוסף לניהול ציי רכב בסביבת Paperless, הוא שקיפות המידע, וארגון המידע במערכת עם מסד נתונים המאפשר לשלוף כל מידע נחוץ, תוך פילוח מידע, ועל ידי כך שיפור אמצעי הערכה. לדוגמא, ניתן לבנות דו”חות בהתאמה אישית לצורך בחינת עלויות והוצאות, ושיפור נתון זה להגדלת הרווח של החברה.

מעבר ליתרון הטכנולוגי המהווה חיסכון משמעותי לחברה הן במשאבים, והן בזמן יקר, התרומה של ניהול ציי רכב בסביבת Paperless היא עצומה לאין ערוך עבור איכות הסביבה. בעקבות הגברת המודעות של דלדול יערות הגשם, והתחממות כדור הארץ בעקבותיו, ישנה מגמה ההולכת וצוברת תאוצה בקרב חברות וארגונים גדולים לקטוף את התואר המכובד של חברה ירוקה.

חברה ירוקה, הינה חברה המתאמצת שכל משאביה ישתמשו במשאבים ירוקים ככל האפשר תוך שימור האקלים ואיכות הסביבה, ובכך לתרום להארכת חייו של כדור הארץ. שכירת שירותה של חברת ניהול ציי רכב בסביבת Paperless יכולה להוסיף נקודות זכות לחברה השואפת להיות ירוקה, ולקדמה אל התואר הנכסף.

אם הנכם חברה המנהלת ציי רכבים, תנו למומחים לנהל אותו עבורכם.
צרו קשר בטלפון 052-5000-850, ותתחילו להיות יעילים וירוקים.

ABS - ניהול ציי רכב בסביבת Paperless

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים שקשורים למאמר שקראתם "ניהול ציי רכב בסביבת Paperless":

כריות אוויר
טיפים

כריות אוויר

כריות האוויר הינן חלק מתוך מערכות הבטיחות הפאסיביות ברכב: הכוללות חגורות בטיחות, כריות אוויר, יחידות בקרה, חיישנים שונים ועוד, ומטרתן

להמשך קריאה »

לחיפוש מאמרים ומידע נוסף: